sobota, 6 grudnia 2014

Dieta rusza na blogu !

          Od dziś co jakiś czas, będą pojawiać się posty dotyczące diety. Nie jest to blog stricte poświęcony jedzeniu i gotowaniu, bardziej aktywności fizycznej, treningom, podróżom... Ale wszystko to nie może się przecież odbyć bez dobrego żarełka! Sam dodawałem co nie co ale jednak znikome ilości swoich posiłków. Prawdę mówiąc nic ciekawego nie przyrządzałem... Zdecydowałem by coś zmienić. Podzielić się czymś co może zadowolić też Wasze podniebienia :)





Postanowiłem, że po pomoc w dostarczeniu pysznych informacji sięgnę do panny Angeliny, która w kuchni sprawia nie byle jakie cuda! Teraz wszelkie frykasy i ananasy, które serwuje również mi będę się starał zamieszczać na blogu. Od razu mówię, że nie wszystkie dania dla wszystkich okażą się super zdrowe. Niektóre będą dla diet odchudzających, niektóre wysokokaloryczne czy białkowe. Dla każdego coś się znajdzie. Jedno jest pewne - dania będą smaczne i zmyślne :) Podejrzewam, że na sam widok dania nie jeden pobiegnie do kuchni by sprawdzić, czy ma potrzebne produkty.


Pojawiać się będą zarówno dania śniadaniowe, obiadowe ale także i przekąski, desery, koktajle...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz