piątek, 17 stycznia 2014

Trasy rowerowe - trasa nr 1 (Sucha beskidzka)

         Postaram się opisać kilka ciekawych tras jakimi można pojeździć w Suchej Beskidzkiej i okolicach. Tereny te nie są mi obce, gdyż są to moje rodzinne strony i często zwiedzałem tam przeróżne miejsca czy to pieszo czy rowerem. Trasa którą przygotowałem jest dla dość wymagających bikerów, bo jakby nie było teren jest górzysty, a nawierzchnie od dobrych asfaltów, szutrów po leśne ścieżki i kamieniste drogi. Oczywiście kawałki przeze mnie sugerowane mogą być częściami pojedynczych wypraw. Skupiłem się bardziej na konkretnych odcinkach. Dobra, to jedziem:

Trasa nr 1




czarny- asfalt
żółty- droga nieutwardzona
zielony- droga leśna




Trasę zaczynamy w Makowie Podhalańskim. Najpierw dość stromym podjazdem asfaltowym, który ciągnie się ponad 2km. Później przejeżdżamy drogą nieutwardzoną przez osiedle Działy. Następnie juz tylko z górki- podobną ilość drogi. Zjazd to super sprawa, gdyż prowadzi leśnymi ścieżkami. Dobre amortyzatory to podstawa, bo wiele zjazdów jest kamienistych. 
Poniżej kilka ujęć które odkopałem gdzieś na kompie, a było to kilka lat temu :D Zdecydowanie polecam wszystkim, zarówno tym którzy lubią spokojne zjazdy jak i tym, którzy cenią sobie szybką jazdę po lesie.

takie widoki czekają na trasie:



A tu krótki filmik ze zjazdu w lesie i foto:

   







Kolejne ciekawe trasy już wkrótce!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz