niedziela, 11 maja 2014

Ostatni Weekend

Wczoraj (dnia 10.05) rano wstałem z myślą, że jest to ostatni weekend przed WIELKIM MARATONEM CRACOVIA.


Z założenia wcześniej ustaliłem sobie, że od tego weekendu odpuszczam dietę i nabijam troszkę więcej węglowodanów J oraz niekiedy zjem coś niezdrowego , ale tylko dlatego aby psychicznie czuć się lepiej i mieć pozytywne nastawienie na maraton.

Dzisiaj odespałem ciężki tydzień na uczelni. O 9.00 pobudka i jak to w weekendy w domu bywa, z rana od razu kawka.

Następnie po wypiciu kawy, pomyślałem, że na śniadanko mam ochotę jakiś koktajl zrobić. Wziąłem pierwsze lepsze produkty, które mi wpadły w rękę.

Płatki owsiane górskie

Płatki migdałów

Serek wiejski lekki

Kawałek Banana.



A co tam + truskawki mrożone jeszcze



 Blender i jazdaa:)


O 12 – trzeba pobiegać i wybrałem się na leśny bieg  z myślą, że jest to ostatni weekend, przed potem, łzami i bólem :P :P Trening nie był jakiś ciężki, ponieważ już jest faza odpoczynku, a nie szlifowania formy. 

45' w tempie BS + 20' tempo P 



TOOOO JEST TOOO, aż chce się żyć po takim bieganiu :) Wszystkim, którzy za tydzień startują w jakiś imprezach biegowych, lub  tym którzy sami wyznaczają sobie cele, życzę wytrwałości :D


Plan na ostatni tydzień przed biegiem:
niedziela- 60' bieg spokojny
poniedziałek- 60' bieg spokojny + 4-6 przebieżek
wtorek- 3km bieg spokojny + 4*( 1000m w tempie P i 2' odpoczynku)
środa- 40' bieg spokojny + 4 przebieżki
czwartek - 30' bieg spokojny + 4 przbieżki
piątek - 0'-30' bieg spokojny ( raczej zamierzam tutaj zrobić wolny dzień)
sobota- 30' bieg spokojny
niedziela- START

JUŻ ZA TYDZIEŃ W NIEDZIELE PEŁNA RELACJA Z MOJEJ STARTU NA
  MARATON CRACOVIA

Jakieś porady przed maratonem??


1 komentarz:

  1. Plan wykonany, czas dobry - maraton może już być - czekamy na relację :)

    OdpowiedzUsuń