niedziela, 4 maja 2014

II Półmaraton po Puszczy Niepołomickiej jako sprawdzian przed Maratonem Cracovia

Witam . 27 kwietnia pobiegłem II Półmaraton po Puszczy Niepołomickiej. Bałem się o pogodę, lecz okazało się, że nie było o co .Cała impreza odbywała się, jak wcześniej napisałem w Puszczy Niepołomickiej, trasa była w miarę płaska, lecz były odcinki asfaltu oraz odcinki ścieżek leśnych, co trochę wybijało z rytmu biegowego. Były też momenty w których były kałuże. Trzeba było przeskoczyć obok i uważać, aby nie zafundować sobie prezentu w postaci kontuzji.  Bieg traktowałem jako sprawdzian na 3 tygodnie przed maratonem Cracovia. Założenie było pobiec praktycznie na tyle ile mam sił, ale że aż tak dobrze mi pójdzie??? Myślałem o czasie w granicach 1.40-1.45 godz, a tu czas 1 godz 33 minuty i 31 sekund (tempo 4.24min/km) . Miejsce open 53 w kategorii 17, więc chyba nie jest źle:):) Poniżej załączam filmik z treningu w tempie 5 min / km no i oczywiście moje zdjęcie po półmaratoniku 
POZDRAWIAM WSZYSTKICH 

Trening



2 komentarze: